ANGAJARE
Urmare adresei Inspectoratului Școlar Județean Neamț cu nr.8206/8445 din 08 iulie 2024 se suspendă organizarea concursului pentru postul de muncitor.
PV selectie dosare
Concurs îngrijitor
Organizare concurs îngrijitor și muncitor
REZULTAT CONCURS BIBLIOTECAR -proba scrisă
PROCES VERBAL
SELECȚIE DOSARE – CONCURS BIBLIOTECAR
ANUNȚ
Liceul Tehnologic ,,Ion Ionescu de la Brad”
anunță
În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Liceul Tehnologic ,,Ion Ionescu de la Brad” organizează concurs pentru ocuparea următoarei funcții contractuale:
- Un post de Bibliotecar școlar în învățământul preuniversitar, normă întreagă, perioadă determinată (personal didactic auxiliar) din sectorul Bugetar plătit din Fonduri Publice.
Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs sunt următoarele:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiunile prevăzute în Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevăzute la punctele b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Dosarul de concurs se depune la secretariatul Liceului Tehnologic ,,Ion Ionescu de la Brad” Horia-Neamț.
Condițiile generale pentru ocuparea funcțiilor contractuale sunt:
- are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene și domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu reglementările legislative;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracţiunile prevăzute în Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către unitatea de învățământ organizatoare a concursului.
Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat şi de către unitatea de învățământ organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate.
Condițiile specifice pentru ocuparea funcțiilor contractuale sunt:
– Calificare atestată prin diplomă / adeverință curs de bibliotecomanie;
– Cunoștințe de operare PC ( word, excel, internet, aplicații Google, etc.)
Bibliografia pentru desfășurarea concursului este următoarea:
– Legea Educației Naționale nr.1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea bibliotecilor nr.334/31.05.2002, republicată și actualizată;
– Fișa postului de bibliotecar OMECTS nr. 6143/2011;
– REGULAMENT de organizare și funcționare a bibliotecilor școlare și a centrelor de documentare și informare – ORDIN nr. 5.556/2011;
– Manualul bibliotecarului școlar, Atelier didactic, București 2003-Rudeanu Laura;
– Metodologia de aplicare a normelor ISBD(M).
Tematica de concurs este următoarea:
- Rolul bibliotecii şcolare
Funcţiile bibliotecii şcolare şi ale bibliotecarului şcolar
- Dezvoltarea colecţiilor
Mijloace de completare a colecţiilor
Criterii de dezvoltare a colecţiilor în biblioteca şcolară
- Evidenţa colecţiilor
Proceduri de evidenţa publicaţiilor
Primirea publicaţiilor şi introducerea lor în gestiunea bibliotecii (acte şi activităţi legate de primirea publicaţiilor)
Documente de evidenţă (RMF, RI, fişe de evidenţă preliminară pentru seriale) Reguli de completare a R.M.F. şi R.I.
- Catalogarea publicaţiilor
Scopul catalogării publicaţiilor
Tipuri de cataloage
Organizarea cataloagelor
- Realizarea fişei bibliografice a cărţii
Zonele ISBD (M)
Punctuaţia ISBD
- Clasificarea.
Cotarea publicaţiilor
Scopul clasificării documentelor
Clasificarea zecimală universală (clase, subclase, indici auxiliari);
Tabele de autori. Semnul de autor
- Organizarea colecţiilor
Organizarea bibliotecii
Aranjarea cărţilor la raft
- Gestiunea bibliotecilor
Predarea-primirea unei biblioteci şcolare
Inventarul bibliotecilor
Proceduri şi acte în contabilitate privind inventarierea colecţiilor bibliotecii şcolare
- Eliminarea din gestiune a publicaţiilor
Casarea publicaţiilor
Proceduri de casare în biblioteca şcolară
10. Relaţii cu utilizatorii
Regulamentul intern al bibliotecii şcolare
Serviciul de împrumut şi sală de lectură
Statistica de bibliotecă
Marketingul de bibliotecă
Calendarul de desfăşurare a concursului:
Etapa de concurs | Data / perioada |
Depunerea dosarelor | 27.09–17.10.2023 orele 9,00-13,00 |
Afișarea rezultatelor pentru etapa I a concursului (selecționarea dosarelor) | 18.10.2023 ora 13,00 |
Depunerea contestațiilor | 19.10.2023 orele 9,00-12,00 |
Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor | 19.10.2023 ora 16,00 |
Proba scrisă | 20.10.2023 orele 10,00-12,00 |
Afișarea rezultatelor pentru etapa II a concursului | 20.10.2023 ora 16,00 |
Depunerea contestațiilor | 23.10.2023 orele 9,00-12,00 |
Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor | 23.10.2023 ora 16,00 |
Interviu | 24.10.2023 ora 14,00 |
Afișarea rezultatelor finale (la sediu și pe sit) | 25.10.2023 ora 16,00 |
Relații suplimentare se pot obține la sediul Liceului Tehnologic ,,Ion Ionescu de la Brad”, com.Horia, jud.Neamț, str.Alexandru Cel Bun, nr.115, tel: 0233 725 665.
Director,
Prof.Stan Viorel
CONCURS
PENTRU OCUPAREA UNUI POST DE ÎNGRIJITOR (cu atribuții de
ajutor de bucătar la Cantina Liceului), PERIOADĂ DETERMINATĂ (12
LUNI), NORMĂ ÎNTREAGĂ, DIN SECTORUL BUGETAR PLĂTIT DIN
FONDURI PUBLICE
(PERSONAL NEDIDACTIC, DEPARTAMENT ADMINISTRATIV
Programat la data: 23.08.2023, ora 10,00
Locul de desfăşurare a concursului: Liceul Tehnologic ,,Ion Ionescu de la
Brad’’ Com.Horia, Str. Alexandru cel Bun,Nr.115
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 02.08 – 18.08.2023, între
orele 9.00-12.00, la sediul unităţii, la secretariat – Com.Horia, Str. Alexandru
cel Bun, Nr.115
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 15 din H.G. nr.
1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și
dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din
fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
a) Condiţii specifice:
- minim studii generale;
- persoană comunicativă, organizată, responsabilă, rezistentă la stres,
rezistentă la efort, spirit de echipă, disponibilitate lucru în ture;
b) Condiţii generale: - are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene,
a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau
cetățenia Confederației Elvețiene; - cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 —
Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,
atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de
unitățile sanitare abilitate; - îndeplinește condițiile de studii sau de vechime în specialitate sau, după caz,
alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra
securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de
corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției,
infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post
incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu
excepția situației în care a intervenit reabilitarea; - nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea
dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a
desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față
de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții
sau a exercitării unei profesii; - nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019
privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis
infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum
și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea
Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
Pentru sustinerea concursului de ocupare a postului de îngrijitor,
dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 35
din anexa la H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru
privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul
bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare:
✓ formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
✓ copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea,
potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
✓ copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat
schimbarea de nume, după caz;
✓ copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă
efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă
îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau
instituția publică;
✓ copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru
perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă
✓ certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
✓ adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,
eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile
sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverința
care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului
și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului
sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare
rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia
certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii;
✓ curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele
originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către
secretariatul comisiei de concurs.
Bibliografie: - Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și
completările ulterioare - Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor și OMAI nr.163/2007
pentru aprobarea normelor generale de aparare împotriva incendiilor, cu
modificările și completările ulterioare - Regulamentul intern al unităţii scolare
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ
preuniversitar nr. 4183/2022 - Ordinul Ministerului Sănătății nr 1955/1995 pentru aprobarea normelor de
igienă privind unitățile pentru ocrotirea, educarea și instruirea copiilor și
tinerilor, cu modificările și completările ulterioare
Concursul constă în: - Selecţia dosarelor : 21 august 2023
Afişarea rezultatelor la sediul şi pe site-ul Liceul Tehnologic ,,Ion Ionescu de la
Brad’’ Com.Horia, Str. Alexandru cel Bun,Nr.115, 18.08.2023, ora 12,00
Termen depunere contestații: 21.08.2023 ora 15,00
Termen soluționare contestații și afișare rezultate după contestații: 22.08.2023
ora 15,00 - Proba scrisă:
data şi ora desfăşurării: 23 august 2023, ora 10,00,
locul desfăşurării: Liceul Tehnologic ,,Ion Ionescu de la Brad’’ Com.Horia, Str.
Alexandru cel Bun,Nr.115
Afişarea rezultatelor la sediul şi pe site-ul Liceului Tehnologic ,,Ion
Ionescu de la Brad’’ Com.Horia, Str. Alexandru cel Bun,Nr.115, 23.08.2023
ora 15,00
Termen depunere contestații: 24.08.2023 ora 12,00
Termen soluționare contestații și afișare rezultate după contestații: 24.08.2023
ora 15,00 - Interviu:
data și ora desfășurării: 25 august 2023, ora 10,00;
locul desfăşurării: Liceul Tehnologic ,,Ion Ionescu de la Brad’’ Com.Horia,
Str. Alexandru cel Bun, Nr.115
Afişarea rezultatelor la sediul şi pe sit – 25.08.2023 ora 15,00
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceul Tehnologic ,,Ion Ionescu de
la Brad’’ Com.Horia, Str. Alexandru cel Bun,Nr.115, tel: 0233 725 665